Marek Wasiluk

– Dlaczego nie założy pan bloga? – zapytała moja Klientka. Oczywiście nie potraktowałem tego pytania poważnie. Bo po co mi to. Mam co robić, a w pisaniu nie jestem tak mocny, jak chociażby w laserach.

Ale ona drążyła temat.
Bo podobno zanim przyszła do mnie przeczytała o interesujących ją zabiegach medycyny estetycznej w internecie niemal wszystko, co się dało, a i tak o tych kwestiach dla niej najważniejszych dowiedziała się dopiero u mnie.
Bo w dostępnych w sieci informacjach nie umie odsiać tego, co jest marketingiem od tego, co w nich naprawdę istotne, a eksperckich głosów nie będących jednocześnie reklamą urządzeń konkretnych firm jest jak na lekarstwo.
Bo do szału doprowadzają ją obietnice na wyrost i brak konkretów w informacjach o zabiegach.
Bo czuje się oszukiwana, kiedy w salonach słyszy sformułowanie, że komfort/dyskomfort w czasie zabiegu zależy od indywidualnego progu odczuwania bólu, kiedy powinno być powiedziane wprost, że „boli jak diabli, ale da się przeżyć”, bo to po prostu uczciwsze.

 

Założę się, że gdyby to, czego dowiedziałam się u Pana trafiło na blog, to kobiety byłyby bardziej świadome, do czego służy medycyna estetyczna.

Klientka ta usuwała u mnie tatuaż. Chyba jako jedyny lekarz, z którym kontaktowała się w tej sprawie powiedziałem jej, że będzie bolało. I tak została moją Stałą Klientką, a ja… założyłem blog.

Powiązane artykuły


Ostatnie komentarze
  • Witam
    W ubiegłym roku miałam robioną korektę makijażu permanentnego beżowym barwnikiem. Niestety był on za ciemny. Poddałam się zabiegowi usuwania tego beżowego barwnika laserem Qswitch. Po zabiegu kolor skóry zabarwił się na zielono. Do tej pory miałam już 4 zabiegi laserowe Qswitch – niestety kolor zielony jest nie do ruszenia. Czy mam jakąkolwiek szansę pozbycia się tego defektu innymi laserami/metodami?

    • Zielony kolor jest bardzo trudno usunąć, ale sporo też zależy od jakości lasera Q-switch. Sugerowałbym zrobienie jednego zabiegu w innym miejscu w celu oceny, czy jest poprawa. Pozdrawiam, Marek Wasiluk

  • Witam,
    Od wielu lat walczę z bliznami po trądziku, z marnymi skutkami…
    Niestety w międzyczasie pojawiły mi się przebarwienia na twarzy, które są w dużej części połączone z moja nadczynnością tarczycy. Tak myśle, nie konsultowałam tego z lekarzem, jeszcze. Ktoś doradził mi skorzystanie z lasera PHOTO- DYNAMIQ diodowy/ir/uv . Mam pytanie, czy jest sens “bawić” się w to??? Nie mam żadnego pojęcia w temacie laserów.

    Pozdrawiam
    Ania

    • Trudno mi do końca powiedzieć bez obejrzenia, ale raczej nie polecam.

  • Panie doktorze, co sadzi pan o laserach o szumnie brzmiacych nazwach takich jak: ‘PICOSURE CYNOSURE’, ‘ALMA HARMONY’, ‘PALOMAR VECTUS’, ‘FOTONA DUALIS SP’, ‘ICON PALOMAR’, ‘CUTERA EXEL V’, ‘LIGHTSHEER DUET’? Podobno naleza do najnowszych i najbardziej skutecznych laserow (przynajmniej tak sa reklamowane). Czy warto skorzystac z zabiegow wykonywanych na tych laserach czy raczej jest to tylko chwyt marketingowy,majacy na celu siegniecie glebiej do naszych kieszeni?

  • Witam.
    Mam pytanie dotyczące roztępów. Czy są one wykonywane laserem frakcyjnym o który jest tak popularny?

    • Rozstępy usuwam autorską metoda wykorzystująca radiofrekwencje mikroigłową

  • Dzień dobry
    Przeszło 2 lata temu miałam wykonany makijaż permanentny brwi. Niestety został wykonany nieprawidłowo (barwnik którym wykonano zabieg miał kolor kawy z mlekiem i dlatego skóra wybarwiła się na zielono-co dostrzegła pani kosmetyczka przez szkło powiększające; ponadto barwnik został wprowadzony powyżej naturalnego zarostu brwi,co spowodowało że brwi stały się asymetryczne). Mam także obawy że barwnik został wprowadzony zbyt głęboko. Rany po zabiegu goiły się bardzo długo a strupki odeszły dopiero po ok. 2-3 tygodniach. Makijaż wykonany był metodą piórkową i faktycznie na moich łukach brwiowych powstało coś na wygląd kresek. Natomiast aktualnie wszystko to “rozlało się” po skórze. Mając na uwadze powyższe, a także fakt, iż niedawno zapoznała się publikacja Pana doktora nt kiedy makijaż permanentny staje się tatuażem, mam pytanie. Czy można na podstawie wywiadu z pacjentem oraz dokonanych oględzin ustalić czy wykonany zabieg jest tatuażem, a nie makijażem permanentnym?. Jaką metodą usuną makijaż/tatuaż?

    • Trudno jest ocenić czy to makijaż czy tatuaż, raczej na podstawie wywiadu. Usuwa się tak samo, tylko na tatuaż trzeba więcej zabiegów.

  • Dlaczego usunął Pan mój wpis nt. swojej publikacji. Liczyłam na Pana pomoc. Pisze Pan o różnicach między makijażem permanentnym a tatuażem a gdy zapada w tym temacie pytanie to zostaje ono usunięte z bloga.

    • Nie usuwałem nic celowo, może to przypadek, proszę napisac raz jeszcze

  • Ile zabiegow potrzeba na usuniecie tatuazu?

    • zazwyczaj pomiędzy 5-10

  • Witam, ponad pół roku temu 14 pazdziernika miałam wykonywany zabieg laserowego usuwania blizn twarzy.To jakiś dramat. Na całej twarzy mam mnóstwo punkcików/siatki po laserze. Wygląda to dużo gorzej niż same blizny wcześniej, zwłaszcza przy nałożonym makijażu Czy kiedyś to zniknie? Jak dodać tej pory nie widzę aby to znikoło. Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za odpowiedź

    • Krateczka potrafi się utrzymywać bardzo długo.

  • Dzien dobry
    Osiem lat temu mialam wykonany brazowy makijaz pernamentny na konturach ust. Po paru latach braz znikl a pozostal bialy kolor. Wyglada to okropnie!!!! Czy mozna usunac bialy tatuaz tak aby nie pozostaly blizny???? Jesli tak ,to jaka metoda I jaki bylby koszt takiego zabiegu?
    Pozdrawiam.

  • Witam! Mam 46 lat. Niestety pojawiły mi się chomiki, opadły kąciki ust i mam zmarszczki od kącików ust w dół.Mam jeszcze opadnięte górne powieki. Jestem osobą otyłą. Proszę o doradzenie jakie zabiegi będą korzystne?

    • Bez obejrzenia trudno mi doradzać, ale pewnie biostymulator lub wypełniacz + RF mikroigłowa byłyby potrzebne

  • Witam jestem w 9 miesiącu ciąży i zauważyłam rozstepy na brzuchu,chciałabym się dowiedzieć kiedy mogę je usunąć?

  • Witam pisałam do pana 24.08.2017 i nie otrzymałam odpowiedzi?!

  • Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

  • Panie Marku moim problemem są przebarwienia szczególnie na policzkach miałam dwa razy wykonywany zabieg IPL i nie pomogło, są jeszcze ciemniejsze i brrzydko to wygląda.proponują mi w klinice zabieg fraxelem, boje się tego zabiegu i nie wiem co robić.czy kontynuować kurację czy dać sobie spokój.Wiem że mógłby pan mi pomóc choćby radą co dalej.Ewa

    • Jak IPL nie pomógł to fraxel na 99% też nie pomoże.

  • Witam Pana.Moje pytanie dotyczy fal radiowych mialam wykonanych..po seri 5 zbiegow na Venus freeze bardzo zmniejszyla sie tkanka tluszczowa na twarzy czy z czasem odbuduje sie. .czy sa to zmiany nieodwracalne. .mam 40 lat. .Dziekuje z góry za odpowiedz.

  • Dzień dobry miałam 2dni temu podawany preparat profhilo po zabiegu wszystko było Ok za kilka godzin na brodzie z prawej strony pojawiło się zaczerwienienie z białym placem w środku nie odczuwam ucisku ani nie ma obrzęku martwię się bo to wygląda źle czy to nie martwica ?proszę o poradę mogę przesłać zdjęcie co zrobić

  • Dzien dobry panie doktorze
    Czy mozna prosic o kontakt w postaci mail prywatnego ?
    Planuje wizyte u pana i mam pare pytan

    Pozdrawiam i czekam na kontakt

  • Witam serdecznie. Po ostrzyknieciu brody kwasem hialuronowym w celu powiększeniu brody zrobił mi się siny placek. Zabieg był wykonany w grudniu i zaraz po tym brodą zaczęła lekko siniec i jest się do yej pory. Proszę o poradę co z tym zrobić

  • Witam mam taki problem miałam robiony zabieg mezoterapi pod oczy była tam 1 procent HA i reszta to witaminy dostałam uczulenia na twarzy najpierw spuchlam potem,dostałam wysypki oczywiście byłam z tym u lekarza dostałam silne leki anty alergiczne wysypka zeszła ale ja cały czas jestem opuchnięta oczy mam zmienione podpuchniete i buzię to już 2 miesiąc a mad tak jest czy jest Pan w stanie mi jakoś pomóc nie wiem co robić?

  • Dzień dobry Panie Doktorze. Prawie dwa lata temu miałam zabieg (seria trzech iniekcji),który miał rozjaśnic cienie pod oczami.Po trzeciem zastrzyku pod jedym okiem, zrobił sie wylew,który do dziś dnia jest widoczny.Znacznie jasniejszy niż na początku,ale jest.Cień po zabiegu miał być zniknąć,a jest gorszy niż przed.Doktor stwierdził ,że kiedyś sie wchłonie i “spuścił mnie na drzewo”.Czy coś z tym można zrobić?Bardzo proszę o radę.
    Pozdrawiam
    Joanna

  • Witam Panie doktorze chciałam zapytać jakie mam szansę realne na pozbycie się starych rozstępów na brzuchu mają 18 lat prawie I nadal różowe Ale to że względu na naczyniowa skóre

  • Panie doktorze, mam problem dotyczący powikłania po wolumetiii policzków,3tyg.temulekarz wstrzyknął mi kwas hialuronowy w policzki..Po zabiegu bolał mnie cały bok twarzy, rwący ból,Lekarz zlecił Dexaven.Przyjelam 4spulki, codziennie po jednej, ból zmniejszył się, Minął nawet na 2dni.Jednak wrócił.Odczuwam non stop ból skroni,w okolicy ucha Czy może kwas uciska na nerw i trzeba go usunąć,? Bardzo proszę o poradę

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.